Buna ziua, am un bmw 318i din 2000 touring ,am o problema la cilindru 3.. Dimineata cand am pornito mergea in 3 buji, daca plecam usor dupa loc si nu bruscam motorul mergea rotund, am ajuns cu ea la un service auto, am schimbat cele 4 buji crezand ca o sa scap de problema dar nu a fost sa fie.. Dupa aceasta baietii de la service au pus-o pe tester imi indica parametri la cilindri aproximativ: 1 cil 0,1 …2 cil o,3 ….3cil 4.5…4cil o,1 , dupa mi-a dat jos injectoarele si le-a curatat cu o carpa pentru ca nu avea solutie apoi le-a pus la loc. Am pornit-o iar, la cilindru 3 am ajuns la 34 cu parametri, a fost scos injectorul si a fost inversat cu primul garnitura schimbata cu una semanatoare si totusi tot asa arata parametri la motor, din ce am retinut pentru mai multe informati, pe tester indica o eroare la cil. 3, mers neregulamentar al motorului , aer fals , gaze necorespunzatoare si inca ceva cu scanteia de la bujie. Am scos si fisa si bujia scotea scantei. Dupa masina a fost si pe gpl , insa nu il mai folosesc de mult dar totusi mai are furtunile care intra in emisie 4 la numar. Am o parere ca e de la scantei, (bobina,etc.), furtunu de la gpl care intra la 3 sa nu fie crapat si sa traga aer, sau filetul de la bujie. Dupa ce am fost la service parca face mai rau. As vrea sa-mi dati o idee cat mai repede pentru a elimina toate posibilele defectiuni. Va multumesc frumos!
5 utilizatori au postat comentarii in " Probleme la motor BMW 318i "
Follow-up comment rss or Leave a TrackbackSalut, ce parametrii ai masurat mai exact la cilindrii? Valorile acelea cu 0,1 - 0,3 - etc. Compresia, dozaj (lamda = 0,8 0,9 .. 1,2), corectie de dozaj in %, avans… ?? Care era?! Ce erori sunt pe cilindrul 3? Spune-ne cu precizie si in engleza.
Numai bine,
Echipa ATAO.ro
Exact acelea cu 0,1- 0,3 .Cred ca parametri indicati erau de benzina sau de aer,nustiu exact ce indica pentru ca am aruncat doar o privire la tester.lamda spuneau mecanici ca arata corect.Am mai fost la un mecanic si m-ia gasit la fisa nr. 3 ca imi fura curent.Maine am sa ma duc iar la service auto sa schimb fisele.Am mai constatat ca motoru merge interupt dar are tedinte de mers rotund .Mersi mult pentru raspuns!
Am rezolvat-o ,era de la fise!
Ne bucuram sa auzim ca ai rezolvat problema! Din ce ne spusesei prima oara parea mult mai complicat.
Numai bine,
Echipa ATAO.ro
am un bmw 318 i,benzina.am o problema.am avut o baterie pe masina care am crezut k nu e buna si am schimbato cu una noua si totusi dupa un timp daca nu o pornesc sau nu merg cu ea nu mai are curent deloc.e posibil sa fie un scurt pe undeva?eu nu ma bag ca poate stric ceva.aveti vreo idee?ce ar putea fi?mersi
Posteaza un raspuns