Martorul ESP semnalizeaza lipsa acestui sistem (semnul exclamarii in triunghi si o sageata rotunda spre stanga aprins in bord). ESP-ul este in stansa legatura cu ABS-ul. Daca nu mai merge ESP-ul, ABS inca functioneaza.
Desi cauzele posibile (senzorul G200 de acceleratie laterala, modulul ESP - foarte putin probabil, nu se defecteaza asa usor, etc.) pentru aprinderea acestuia sunt multiple, o cauza frecventa si nu foarte greu sau scump de remediat este senzorul (intrerupatorul) de la pedala de frana. Daca acest intrerupator este cauza, stopurile de frana nu vor mai functiona (sau vor functiona doar cateodata) asa ca verificati acest aspect. La motoarele pe benzina se poate aprinde si martorul EPC.
Acest intrerupator nu este foarte scump, in jur de 20-30 lei si poate fi schimbat de oricine cu o oarecare experienta, detalii despre cum se “poate face” se gasesc aici:
4 utilizatori au postat comentarii in " Martor ESP aprins "
Follow-up comment rss or Leave a Trackbacke bine cu pozele.Dar cat de lunga trebuie tija
am cumparat vreo 3 switchuri dar nici unul nu era bun.De ce oare?Sa nu fi fost montate bine de catre mecanic
salut, e greu de crezut ca nici unul din intrerupatoare nu a fost bun, daca e motat gresit il poate strica din ce stiu eu. din pacate eu sunt adminul si nu mecanicul, un electrician poate sa verifice daca intrerupatoarele sunt stricate (acelea noi). vorbeste cu un electrician, vezi ce zice si poate e cazul sa ii printezi niste instructiuni/poze mecanicului. sau poate sa nu fie de acolo problema, stopurile de frana nu ar trebui sa mearga daca e de acolo. numai bine.
nu stiu la cit se regleaza culbutorii la bmw 535i model 1988 .daca stie cineva il rog sa ma ajute . multumesc mult!!
Posteaza un raspuns