Am un Peugeot 406 2.0 HDI, 90 CP, fabricatie 2004 la care am fost nevoit in luna ianuarie 2009 sa-i schimb motorul. Dupa ce am facut acest lucru porneste foarte greu dimineata, indiferent de anotimp, apoi, peste zi, porneste destul de bine. Mai mult, dupa ce porneste, pana cand motorul ajunge la temperatura de 90 grade suna foarte urat, ca si cum ar fi un motor de tractor. Dupa ce motorul se incalzeste nu mai suna chiar atat de urat, sunetul persista la un nivel mai redus, e ca si cum ar avea avansul prea mare, dar puterea motorului a scazut si consumul de combustibil a crescut cu cel putin un litru la suta de km fata de consumul pe care il avea inainte. Un mecanic m-a intrebat ce sistem de injectie avea pe el motorul pe care l-am pus acum, m-am interesat si avea sistem Bosch. Eu pe masina am sistem de injectie Siemens, care a ramas acelasi si dupa schimbarea motorului. Este posibil ca acesta sa fie motivul sunetului urat, a scaderii puterii motorului si cresterii consumului de combustibil? Indicativul motorului pe care il am acum este acelasi cu cel al motorului anterior, adica RHY